loading...
ازاد
trex بازدید : 6 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای زانیار خسروی به نام امید دارم هنوز

ترانه و ملودی : زانیار و امیرعلی ، تنظیم : زانیار ، میکس و مسترینگ : سیروان خسروی
ساکسفون : یاشار خسروی ، کیبورد : اشکان آبرون

بهمراه متن آهنگ

Xaniar Omid Daram Hanooz دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام امید دارم هنوز

 

MP3-128

Xaniar khosravi – Omid daram hanooz

 

ــــــــــــــــــ متن آهنگ امید دارم هنوز از زانیار خسروی ــــــــــــــــــ

شدم غرق توی زندگی ساده

با یه قلب خالی از تو که تنهاییش زیاده

 

شدم حبس میون خاطرات با تو

همیشگی نشدی اما

همیشه یادمه نگاتو

خودت نشونم دادی مسیر آرزو هارو

حالا آرزو میکنم همون روزا رو

همون روزا رو…

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

 

هر روزی که میشه دیروز

دلتنگتر میشمو باز غرق میشم تو خیال و خواب

هربار که میزنه بارون میبندم چترمو

بیادت خیس میشم از قطره های آب

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 779