loading...
ازاد
trex بازدید : 5 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن امراللهی به نام تازه فهمیدم

ترانه : محمد فراهانی – آهنگ : محسن امراللهی
 تنظیم ، میکس و مسترینگ : شاهین خسروآبادی 

بهمراه متن آهنگ

MohsenAmrollahi دانلود آهنگ جدید محسن امراللهی به نام تازه فهمیدم

mp3-128

Mohsen amrollahi – Taze fahmidam

 

ـــــــــــــــــــــــــــــ متن آهنگ تازه فهمیدم از محسن امراللهی ـــــــــــــــــــــــــــــ

منو با خودت یه روزی

ره سپار جاده کردی

بردیو کنار چشمات

دلمو پیاده کردی

برام یه خونی ساختی از صدف و ستاره

تا بهت عادت کنم

عاشق بشم دوباره دوباره دوباره دوباره

دوباره دوباره دوباره و دوباره

تازه میفهم به تو عادت کردم

تازه میفهم که توام درگیری

تازه میفهمم که یه روزی بی من

آخر از غصه و غم میمیری

تازه میفهمم به تو عادت کردم

تازه میفهم به تو عادت کردم

تازه میفهم که توام درگیری

تازه میفهمم که یه روزی بی من

آخر از غصه و غم میمیری

تازه میفهم به تو عادت کردم

تازه میفهم که توام درگیری

تازه میفهمم که یه روزی بی من

آخر از غصه و غم میمیری

تازه میفهم به تو عادت کردم

تازه میفهم که توام درگیری

تازه میفهمم که یه روزی بی من

آخر از غصه و غم میمیری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 782